Urodzinowy shaker box z ozdobną torebką

Witajcie!

Przedstawiam Wam mój pierwszy shaker box stworzony z połączenia dwóch komunijnych tekturek. Dodatkowo wykorzystałam nowe papiery od Craft O'clock dedykowane dla chłopców i jestem zachwycona! Papiery sprawdziły się idealnie do mojej pamiątki. A elementy do wycinania są naprawdę urocze.

Hello!

Here I present you my first shaker box made by combining two First Communion chipboards. I've also used new papers from Craft O'Clock. These papers are made for boys, and I'm delighted! They are looking excellent in this gift. The parts that I've cut are really charming.



 Na poniższym zdjęcie w tekturce odcięłam serduszko i w jego miejscu umieściłam króliczka. Całość pochlapałam turkusową farbą, którą zmieszałam z białą farbą akwarelową.

In the picture below I've cut off a heart from this chipboard, and I replaced it with a bunny. I've splattered everything with a turquoise paint, that I've mixed with a white water paint.



W swoich pracach użyłam następujące produkty ze sklepu egoCraft:

In my work I've used the following supplies from the egoCraft shop:


Pozdrawiam
Regards





2 komentarze:

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger