kartka DL - Klucz do serca


Witajcie!

Dzisiejsza inspiracja, to kartka DL na papierze craftowym, którego używam pierwszy raz i jestem zachwycona!
Wykorzystałam w pracy również perełki w płynie. Niestety do końca nie umiem jeszcze zrobić idealnie okrągłej perełki, ale ciągle się uczę :) Mimo wszystko perełki wychodzą śliczne, świecą się, można zrobić różne wielkości. Kolor liliowy to na pewno nie będzie mój ostatni kolor jakiego użyję.
Ramkę z gołębiem przecięłam na pół i użyłam jako ornament. Tekturki można wykorzystać na różne sposoby :)

Hello!

Today's inspiration is a DL-format card on a craft paper which I've used for the first time and I'm delighted with it!
I have also used liquid pearls. Unfortunately, I am not able yet to make a perfectly round pearl, but I'm learning :) After all, the pearls come out beautiful, they shine and you can make them in various sizes! Lilac is certainly not the last colour that I will be using.
I've cut the chipboard with the dove into two pieces and used it as a decoration. Chipboards can be used in various ways :)






W swoich pracach użyłam następujące produkty ze sklepu egoCraft:

In my work I've used the following supplies from the egoCraft shop:





 Pozdrawiam
Regards




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger