Layout - Cicha Noc




Witajcie:)
Czy mieliście dobre Święta? Ja tak, naprawdę spędziłam wspaniały czas. Tęskniłam jednak za craftowaniem , jednocześnie miałam dość prac świątecznych. Dlatego dziś....praca  na pożegnanie  świątecznego sezonu:)


Hello!
Have you had good time on Christmas? I've enjoyed it really great. However,  have missed craftworking and  the same time I've had enough chritsmas artworks,so today ...something  for goodbye to the season:)










Przypominam o naszym aktualnym wyzwaniu - "Otulamy wspomnienia"... Może zainspirujecie się moim layoutem? :)

I remind you about our new challenge , maybe you"ll feel inspired by my layout? :)



pozdrawiam !





I used:

Zestaw papierów bazowych- Gossamer Blue Basic - LemonCraft
SZABLON SERIA AS - ROZMIAR A4
Gwiazdki

Ramka owalna - Spruce christmas

Głowa renifera

3 komentarze:

  1. Pięknie pożegnałaś sezon świąteczny. Bardzo lubię ten czas i zawsze mi żal kiedy się kończy. Śliczna praca.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger