Dream big

Witajcie,
święta w mojej pracowni już się skończyły i dzisiaj mam dla Was coś zupełnie nie w tym klimacie. Przygotowałam mały projekt na tablicy malarskiej, w którym główną rolę gra tło. Dużo tam przeróżnych rzeczy - mgiełki, tusze, trochę stemplowania, chlapania, turkusowa folia do złoceń.


Hello,
the Christmas in my studio are over and today I have for you something in different style. I made a small project on a painting board, in which the main role is the background. There are a lot of things there - mists, inks, a little stamping, splashes, turquoise transfer foil.



Dodatkami są papierowe tagi oraz tekturki. Użyłam świetnego tła z kolekcji "Na królewskim dworze" a ząbkowane kółeczka, które wystają gdzieniegdzie to resztki z tekturek bombek. Nie wiem jak wy, ale ja zwykle nie wyrzucam tych pozostałości tekturkowych, bo mogą być świetnymi elementami tła czy kompozycji.

You can find here paper tags and chipboards. I used a great chipboard background and the serrated circles that stick out here and there are the remains of the chipboard bauble. I don't know about you, but I usually don't throw away these cardboard leftovers, because they can be great elements of the background or composition.






Użyłam / I used:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger