TAJNIKI SCRAPBOOKINGU - Karteczka ze stemplowanym tłem

Witajcie :)

Jeżeli nie mamy papieru w odpowiednim kolorze i wzorze to najprościej sobie taki zrobić ;)
Jak? to zaraz opiszę ale najpierw obejrzyjcie karteczkę jaką dla Was przygotowałam.
Hello :)If we do not have paper in the right color and pattern then it is easiest to do so;)
How? I will describe it first, but first look at the card I prepared for you.









A teraz zapraszam na kurs :)

And now I'm inviting for the course :)

 Do zrobienia tła użyłam papieru akwarelowego 250g. Odbiłam na nim czarnym tuszem wzór - u mnie to plastry miodu.


To do background I used watercolor paper 250g. I blacked out a black ink pattern on it - it was honeycomb.


Papier obszyłam na maszynie, brzegi postarzyłam i delikatnie potuszowałam.

The paper was sewed on the machine, the edges rumbled and I gently screamed

Papier spryskujemy wodą.
Paper sprayed with water..

Teraz pora na naszą mgiełkę. Mokry papier spryskujemy mgiełką która ładnie się rozpłynie. Suszymy nagrzewnicą. Jeżeli uważamy, że kolor jest za mocny to jeszcze przed całkowitym wysuszeniem możemy spryskać wodą - możemy tak się bawić :)

Now it's time for our haze. The wet paper is sprayed with mist that will dissolve nicely. We dry the heater. If we think the color is too strong, before we can completely dry it we can spray it with water - we can have fun :)

Na bazę kartki przyklejamy papier scrap w podobnym odcieniu, na niego na taśmę dystansową 1 mm nasz papier.
We stick paper scrap in a similar shade to the base of the card, with a 1 mm spacer tape on our paper.

Przyklejamy tekturki - napis na klej, border na kosteczki dystansowe.

We stick the cardboard - inscription on the stick, the border on the cubes.

Dodajemy sizal.

We add a sisal.

Teraz pora na ułożenie kompozycji kwiatowej. Listki na dole to embossing na klace - jak go zrobić znajdziecie tutaj. Na sam koniec białym gesso pomalowałam kwiaty, pochlapałam też nasze tło. Dodałam kilka pół perełek i biały brokat.


Now it's time to lay the flower composition. The leaves at the bottom are embossing on the cages - how to do it you will find here. At the very end of the white gesso I painted the flowers, and also splashed our background. I added a few pearls and white brocade.



W pracy użyłam: 
At work I used:.



http://www.egocraft.pl/produkt/1292-maz-and-zona-napis-maly-6-szt

http://www.egocraft.pl/produkt/1295-border-wer-1-pretty-mesh



Pozdrawiam

Ania
































1 komentarz:

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger