Mediowy album

Witajcie! 

Kochani mam nadzieję, że śledzicie nasz blog i nowości w naszym sklepie?
 Na półkach pojawiło się bardzo dużo nowości! Każdego staramy się w jak najlepszy i ciekawy sposób pokazać Wam nasze produkty i ich możliwości :). Dlatego dzisiaj mam dla Was coś innego (od pozostałych moich prac) - mediowy album!
A tak mięciutki i mediowy  z wykorzystaniem tekturki, kopert i ręcznie robionego kwiatu.
I w tym miejscu muszę powiedzieć, że tekturki w kontakcie z różnymi mediami zachowują się rewelacyjnie! (ja testowałam gesso, tusz to chlapnięć i ecoliny). 

A teraz więcej o samym albumie.

Powstał na bazie kopert w kolorze craft z dodatkiem mięciutkiej okładki i ręcznie robionego kwiatu. W roli głównej tekturka ramka z kolekcji Na królewskim dworze oraz duża ilość mediów. 

Wykorzystałam gesso, tusze, ecoliny - aby nadać koloru, czarny tusz do stemplowania.


Zbliżenie na ramkę oraz kawiat.
 a tutaj dowód, że w środku są koperty :)

Miłego dnia Wam życzę i  do następnego razu.


W pracy wykorzystałam:
Ramka koło - Na królewskim dworze Gesso clear - grunt akrylowy 120ml Gesso białe - grunt akrylowy 120ml  Splash Ink - silver / srebrny Klej Magic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger